så jävla förbnnad!!!

Nu är jag srg och frustrerad!! Sitter i skolan och vet fan inte vad jag ska göra eller vad jag ska ta vägren med mina klagomål. Har inte ens fått mitt schema eller en plan vad jag ska göra (hur var och när) detta gör mig så sjukt arg så är bara tvungen att skriva av mig min frustration.

Jag började här efter sommarlovet den 24 augusti och har inte fått någonting om vad som skall göras. Nu sitter jag här och får göra saker som jag redan har haft genomgång i eller tror fan redan jag har gjort dessa uppgifter. Blir bar så trött på att ingenting fungerar i den här fucking skolan, att allt tar sådan jävla tid. Mötet jag skulle ha med rektorn om en plan har blivit uppskjutet och lärare och rektorn undrar varför jag alltid är sur i skolan. Men fan va konstigt när ingenting blir av, att dom inte fattar att jag vandrar omkring här i REN frustration över denna situation i skolan. Dess utom sägs detta till mina klasskamrater så de pratar med mig om det. Inte så proffsigt om jag sår säga min mening. Ååååh va skönt att jag fått detta sagt och om ni nu ska söka till ett bra gymnasium tycker jag inte att ni ska söka till John bauer!!!!!! Över och ut

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback