nu får det vara nog!

Ojojoj fan va jag har vart slö på att uppdatera, jag fucking vet!!!! Men va fan jag har ju ett liv med, vill inte bli en fucking nörd dom uppdaterar hela tiden inte riktigt min grej om man säger så. Nu har vi fått det avklarat men ska försöka änglaskara mig liiite mer. Hmm va har hag haft för mig dessa dagar, jo jag har festat festat och festat dessa dagar men har komigt fram till att jag ska ha en vit vecka om ja nu klarar av det, önska mig lycka till.

Har hört av och har sagt och skrevigt att de tycker att jag har ett problem mid mitt alkoholintag. Okej nu är det på detta sättet att folk och random fittor har ingenting att göra va jag gör med mitt liv och hur jag väljer att leva det, så fattar inte riktigt grejen med att man alltid får höra att bla bla jag är orolig för dig, han och hon sa att bla bla bla. Fuck it det är bara skitsnack och jag kommer till att dricka tills jag stupar, va fan jag vill en då bara bli 27 så va fan kanske ska börja knarka med så att folk har mer att snacka om. Men vet ni va den bjuder jag på, och om ni nu ska snacka skit gör det smart va fan får reda på saker hur fort som helst så om ja nu får höra något som inte är sant eller något som han hon inte vågar säga i mitt ansikte så ska jag. Döda era husdjur, vända folk emot er och liknande, är så trött på de här  nu så detta är ett löfte! De  var det jag ville säga.


 

http://www.youtube.com/watch?v=-lEgNyJQ2is&feature=related

xoxo mamma knullare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback