känner mig helt utmattad

Ojojoj ne nu har Ted tränat för en vecka nu. Igår innan jag somna så fick jag ett sms av min underbara lärare och hon sa att jag skulle ta med träningskläder, så i morse när jag vaknade så vimsade jag omkring och hittade ingenting att ha på mig så jag sket i allt och drog iväg i en jätte gammal tröja som jag sov i och ett par mansleggins och ett par Buffalo skor och en jacka jag aldrig använt, som kanske inte är den snyggaste men skön är den. Aha så helt enkelt så ser jag ut som skit i dag!! När jag kom till skolan så skulle vi gå en promenad på 7 km men vi kom bara halvvägs tills vi kom till Ringen så strosade runt där ett tag men hittade inget tyvärr.



lite bilder från min extremt händelserika dag.

Nu sitter jag i skolan och vet inte riktigt vad jag ska göra, eller jo funderar på att dra Paula i örat och dra med henne hem till mig och hämta Lord Skrinkel och min packning och dra till min pappa på landet, där vi ska spendera helgen och chilla. så att så rolig ska jag Ted ha i helgen.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback