ja då bliggar man igen då ?!?!?!?

ja det va ju ett tag sendan allihoppa. aja men skitsamma, just nu sitter jag i skolan och tråkar och har ingen vättigt för mig käns lite supt att man gått (förlängd studietid) för att jag inte pallade va i skolan. aja hade annat för mig som att ha skoj men är bara ung en gång.

nu sitter jag här brevid min lärare och paula och får en redovisning om att mågon som är med i en grekisk serie är död eller har dött i cancer, skit i han nu mer om mig mig mig. sluter snart och ska mog ta en fika på stan tror jag. för att sedan gå till systemet och handla någe gött det är ju måndag och feest förhoppningsvis.




Kommentarer
Postat av: Anonym

du slutar nu

gör ju ändå inget vettigt.

blir säkert ett femte år för dig.

2011-09-12 @ 14:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback