HATAR FÖSTINGAR!!!! MEN ÄLSKAR MIG SJÄLV!!!!

Förlåt att jag inte skrevigt på hela helgen. Har vart på landet hos pappa där man inte har något internet eller mottagning typ vilket super fett om jag får säga. Japp så det har vart ute i det vilda i helgen och tagit det lugnt bara med lilla Paula. Vi har bakat, klippt varandras hår, jag har vaxat Paulas ögonbryn och mina så nu är dom i form samt att vi bakade muffins. Idag körde pappa hem oss från landet för att hjälpa mig spraya en pall och en tv bänk i en guld färg till min fina lägenhet som ser ut som fan, men på fredag ska mamma kom och hjälpa mig att rensa och fixa lite här hemma vilket behövs.


Hmm jo sen åkte jag och pappa till söder och käkade grekiskt med festen av familjen min gravida syrra, hennes kille och lilla mammi.

Kom just ut ur duschen och när jag står där och njuter av att bli ren och in skådar jag en fästing på min arm, var av att jag får panik och hoppar till av skräck. Fick en förut när jag va på landet på sommarfesten heter det men då va jag så jävla packad såman ramlade ju omkring i gräset och i diken med mera då de va ju lite kommer att jag skulle få en fästing på mig. Men då spydde jag och hyperventilerade jag och panikringde jag mamma och trodde jag skulle få Borrelia eller liknande, men jag vart be skonad (tack gud, amen) men denna gång jag skulle ta bort den va de lättare hade en smula panik men inte lika mycket som förr.

Hmm jo sen åkte jag och pappa till söder och käkade grekiskt med festen av familjen min gravida syrra, hennes kille och lilla mammi.

 
Pappa som garvar i bilen när vi var på g hem då de va en spindel på kattburen. Jag och Paula slriker och Paula börja grina. Var av detta garv



Aaahahaha höll på att glömma att min granne som jag knullade förut har skivrigt en lapp och satt upp om att han har tappat son tele och han vill att jag ringer mig. Jag pratade med min kära mor på morgonen och hon frågar om jag känner dem här Micke, var av att jag ass garvar och hon ber mig kolla på lappen när jag kom hem. Mycket riktigt så satt lappen där när jag kom hem. Fan va kul aja får gå förbi han någon gång på fyllan när jag är berusad och kåt. Mycket bra Ted hur fan lyckas du?!?!?

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback