fifan vilka dagar

Oj oj oj vilken jävla måndag de vart. På dagen fick jag ju ett psykfalls utbrått i skolan på att allt går som det går. När jag hade slutat ringde min mamma och sa att min mormor låg på sjukan varav att jag brister ut i gråt och är helt förstörd och började grina, jag menar jag gråter nästan aldrig så det va lite jobbigt för mig. Sen drog jag in till stan och köpte 2 kuddar och 2 skålar som man kan ha smycken och liknande i, super fina tycker jag att som är.

Senare på kvällen så fixade jag mig och drog hem till Carro där jag och hon tillsammans med daniel och hans vän drack vin och snackade en massa skit. Sen va det dags för utgång då de vart Vickans som alltid, där vi drack en herrans massa alkoholhaltiga drycker. Sen under natten träffade jag tre stycken random kids som jag följde med till spyan tror jag att det var. Senare på morgonen hamnade jag i bråk med en tjej så hon slog mig under ögat så jag har ett litet sår och min öga vart rött, men jag va inte så oskyldig jag menar jag drog horan i håret så att löshåret flög ut. Jag menar man kallar inte mig bör bögjävel eller liknande!! Bra då har jag gjort mig förstådd. så ja igår va jag bakis som fan och vaknade upp i stan hos en kille jag inte viste vem det vart, känns så typiskt mig så de va ju bara att kliva upp kolla upp på mobilen vart jag var och gå till skolan. När jag kommer vid skolan och går förbi ett gym känner jag behovet att spy så det bara kom ut mitt utanför det där gymmet där alla såg att jag spydde. Jag torkade mig rund munnen och traskade vidare. Sen i skolan tryckte jag i mig massa Alvedon och flamsade omkring, sen träffade jag min havande syrra och hennes kille och vi år buffé på Rice på Östermalm. Sen drog jag hem och träffade Molly och vi hade myskväll (somnade tridigt)

Idag mår jag bra är fortfarande lite seg men va fan det som inte dödar härdar. Så nu sitter jag i skolan och ska börja jobba på mitt projekt som förövrigt kommer till att bli sinnes sjukt bra!!!

Hörs senare bitchs

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback