fi fan vad jag är bra ibland

Okej nu är det på detta viset att jag tycker att jag är så underbart bra tycker jag. Nu har jag just gjort klart ett massivt arbete i arbetsmiljö och säkerhet.

Varför jag inte har bloggat så intensivt nu när jag väll har börjat blogga igen är för att min älskade katt Lord Skrinkel har bitigt sönder min sladd som man pluggar i datorn så att internet fungerar så kan bara blogga från skolan och från andras internet. Aja nog om massa skit mer om mig! Ja igår va jag bara hemma med mitt ena stolpskott William och hade det mysigt, färgade hans hår och klippte han, drack vin och rökte. Super skönt att bara va hemma och ta det lugnt med trevlig sällskap. Ska ju åka till London den 25 oktober så måste spara alla pengar jag kommer åt just nu. Jag vet skit tråkigt men va fan man måste.

Idag skulle jag träffat en god vän till mig men vill inte träffa han nu efter som fan la upp de mest fulaste bilderna på mig på FB så han får skulle dig sj (fuck you btw) så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog gå runt lite på stan och våldgästa min kära mor på jobbet, kanske plundra lite i butiken, och se om höstens nyheter har kommit. Så ska sno lite där ifrån ja menar hon kan ju inte polisanmäla sin egna som ffs så hon får betala istället, det är så jag och min mammi jobbar må jag förtälja för er mina små cp barn.

Hmmm va fan ska jag göra mer efter som jag inte har något internet så får jag improvisera lite så jag vet inte va jag ska hitta på senare (jag går dit vinden bär mig) fett ostigt men va fan de första som kom upp med. Nu skiter jag i det här och ska ta mitt pick och pack och gå härifrån, för snart är kl 3 och då slutar jag


xoxo mina kuksugare och fittslickare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback