bakis like fuck

Okej är bakis som fan vaknade upp hemma hos mig och var bakis som fan och kom på att jag är försenad till skolan. Jag springer upp klär på mig och springer iväg till tuben, och när jag sitter där i mina tankar så verkligen försöker jag komma ihåg vad fan som hände igår. Aja det kommer nog lite pö om pö haha så jävla typiskt mig.

Igår i alla fall så drog jag hem för att fixa mig och kolla till min gulliga katt för att sedan åka in till stan där jag träffade upp Paula och Tomi. Så drog vi hem till Tomi för att dricka massa vin, senare på kvällen drog vi ut och då va det in i dimman   

Idag ska jag nog bara åka hem till mamma för en super mysig myskväll och bara snacka skit känner att vi inte har gjort det på ett tag nu. hon kommer säkert vara brun som fan, hon kom hem från ja jag kommer inte ihåg va hon varigt men soligt var det där i alla fall. Aja nu ska jag gå till skolsyster för att proppa i mig så mycket värktabletter jag bara kan så jag senare kanske kan bli människa igen och få något gjort o den här underbara skolan och jag har fått gå om i. hmm ja så blir det när jag har för roligt era jävla fittor, aja jag har i alla fall skoj och lever livet och jag tycker att man ska leva det..



Xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du hört talas om det första stadiet till alkolism?

2011-09-13 @ 13:46:33
Postat av: Anonym

Uppdatera oftare. Vi vill se mer och fler inlägg.

2011-09-13 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback