älskar att jag kunde sno min grannes internet min kväll är räddad

Ikväll blir det lugnt och skönt för mig. Är så otroligt fucking trött fick ett infall och drog med mig mina 2 stolpskott William och Paula till IEKA. För att köpa lite mer bråte hem till min lilla lägenhet jag har flyttat in i, har snart bott här i över ett halv år men är aldrig nöjd hittar alltid fel osv.

 hittade sessa IKEA dockor och tänkte på mig och mina 2 stolpskott i följande ordning Paula, jag och William.

här ska jag ligga och mysa hela kvällen och natten men rökelser, tända ljus och bra musik eller en film har inte bestämt mig. Hatar att ta svåra beslut blir helt snurrig i skallen!



aja när jag kom hem fixade jag lite i badrummet och diskade, känner mig så huslig. Sen har jag bara fixat mig inför att sova är helt död nu och måste upp i tid imorgon får verkligen inte komma sent imorgon annars blir jag fett sur på mig själv. Annas skulle ju vilja dra och träffa två kompisar som ska till Torget och dricka lite men stark som jag är så står jag emot fästelsen och sannar här hemma i min ensamhet. Nu ska jag glo lite tv och mysa med Lord Skrinkel



xoxo sladdriga gasellförhud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback