om man bara kunde, jaa om man bara kunde

Skönt att va hemma efter en av många jobbiga måndagar, jag hatar måndagar man är trött  som fan och vill bara ligga och sova så man skiter i att man ska upp för en mamma kommer och skriker att jag ska upp bla bla. Man hinner ju inte ens fixa håret, sminka sig, klä på sig kläder, kanske byta väska, nej nej det är bara till att glömma för att man måste skynda sig till skolan. Om man bara hade börjat senare då hade det vart bra mycket lättare må jag lova!


Nej nu ikväll ska jag kanske städa vet fan inte om jag orkar de men va fan ser ut som att  flodvågen har gått lös i mitt lilla rum, men jag har sagt  till  min älskade mor och far att  det  bara  för att jag inte har en tillräkligt stor garderob så allt får inte plats, men nej tror ni som lyssnar nej nej så jag får till att  leva i min misär och låta malarna gnaga på mina fagra kläder, men då har jag en anledning att kräva pengar till nya och det är ju bra på ett sätt! Hmm  detta låter som en underbar plan om jag sj orkar leva i denna oändliga kläd hög som ligger på min säng på golvet överallt. Ror jag skiter i att fundera på detta får ångest som sätter sig som en klump i strupen så jag bara vill spy. Tror fan att jag ska kolla på gossip girl med min nya extremt gulliga katt som  man vara vill äta upp, men de kan  jag ju inte höhö oki ne nu spårar detta pallar inte skriva mer om mitt misära liv jag lever i..

 

Så bra så har den som rington på telen<3



xoxo iceblond baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback