om bara dina blickar var sanna!!

Omfg kom just på att jag är hemligt kär i en människa som sitter på samma fik som jag gör nu. Gud fagrare kille får man ju leta efter! Och de roliga är att vi är bekanta.

 

Oki jag vet att jag inte har skrivigt på ett tag har inte orkar helt  enkelt, under  tiden jag inte har  skrivigt  tror jag  har har fyllt år och firat julafton och firat nyår i gbg vilket var skult kul kanske lite för kul ;) en helt spontan resa med massa  skoj människor <3 förutom vissa som leker dryga eller som inte kan bete sig som människor utan som rådjur fan vet jag! aha nu ska jag inte hetsa upp mig måste tänka på  mitt blodtryck

 Seee ya bitches



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback