hmm man kanske skulle ta sig en cigg!?!?!?

Fitta va jag är trött idag, ja igår detta händer inte jag och paula va på väg till gymmet då vi fick springa  till bussen och då ska klantiga jag ramla fett pinsamt men ändå sjukt kul! Vi kliver på bussen då jag känner att  mina byxor har spruckit från rumpan där dom redan var trasiga hela vägen ner till låret så jag visade hela benet fy fan jag dör asså då inget träna för oss, så jag åkte hem för att byta om för kanske en mysig ute kväll vilket inte blev av. Så de slutade med att jag satt på mitt rim i min misär och kollade på GG, som jag sedan somnade till. Så jävla skoj va min dag men idag ska de bli andra bullar bane mig funderar på att kanske dra ut och bara ha de kul men man vet ju aldrig vart vinden bär.

Så nu sitter jag här med några i min ”underbara ” klass får ju inte skriva va jag vill om skolan eller folk i skolan efter jag fått en varning om att jag skrev att en lärare på skolan va en &%”23”#¤%% så jag får nypa mig en aning i skinnet, så nu kollar jag och några utvalda på fagra klipp på youtube och rent utav as garvar. nu som vanligt ska jag försöka få något gjort!


random bild från men roliga resa i gbg för ett tag sen



I huvudet på Ted! Ja just nu är jag lite frustrerad över massa saker känner bar att jag vill få ordning på vissa grejer. Skaffa egen lägenhet vilket är på g som är beräknat att flytta till sommaren om allt går som det ska, känns sjukt jävla cp skönt om jag får säga min mening just. sa att detta året ska bli mycket roligare en 2009 hmm ja jag vet inte kanske bar är lite trög i staren eller så har jag blivigt en tråkigt bitter fitta vilken jag har svårt att  tro. Så nu kommer bomben jag ska bli mår ärlig och skita i va alla andra tycker köra mitt så jag har mitt på de torra. Nej men va fan nu måste jag vårkligen göra något om denna ”underbara skola dag”

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback