ffs

Nej nu jävlar är jag sjukt arg!!

Det är så här jag  går min linje  frisör och när man  får höra  saker  som man redan kan blir jag  sjukt less och skiter i de så jag passade på att  ta en  från klassen så att han och hon kunde tvätta mitt  hårför de va helt sjukt cp typ. Ja så får jag en fråga av en kärring om varför jag  går denna linje och bla bla jag skulle pristera göra de jag blev tillsagd att göra, var på jag varade att jag inte ville göra fucking jävla skit jag redan kan och alla andra i min ”underbara klass” och hon kan komma med någon utmaning jag menar jag tycker att människor som är i sin närhet ska va framåt och inspirerande vilken jag inte tycker att  de flesta inte är!!! Just nu känner jag bara mig jävligt trött på random fittor!
Aja fick mitt  hår tvättat känns skönt HA sug på den

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback