AAAAAhahahah lycka till MF

God morgon alla fina, goda nyheter snackade just med en kompis då han berättade om att någon bekant till mig har skaffat en ny, jag lööövar och svär att denna snubbe ser ut ful liten jude unge, ser fan ut som man har ätigt upp 90talet och spytt upp de på han!!!! Från en snygg människa som har snygg stil och helt fab till detta denna skapelse bara en mor kan älska. Nej jag är inte ytlig bara jävligt mån om mitt och mina vänners utseende vilken han bör vara med, nej för fan jag skäms OCH allt som ligger bakåt i tiden har aldrig hänt förstår du aldrig hänt!!

Förövrigt så pinnar livet på ganska bra, jag  gör de jag e bäst på festa snacka skit och flummar runt från ställe till ställe. Nu får de banne mig bli sommar så att man kan va ute mer det är något jag saknar värmen folket festivaler och spontana cp resor i vårt avlånga land!

Nu blir de lite pluggande sen bär de av till String för att plugga och fika kommer bli mysigt!

 

Har kommit till insikt att jag bane mig verkligen ska blogga oftare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback