when I grow up :S

Så mycket att göra så lite tid sanningen är att jag har vart fett upptagen dom senaste dagarna men massa skit ja vi kan ju börja med helgen, jo i fredags va jag tro det eller ej på nivå 22 för att  drick lite med goa människor och Glitter. Sen bar det av till en nice  gay klubbade, jo de var kul de lilla jag kommer ihåg har grova miness luckor inte okå men va fan jag hade kul en då va jag fick höra, om ni fattar va jag menar fick ett ragg för att sedan langa dissen och gå hem hur ja nu kom hem men fick hjälp av en vän, tack och lov! Sen i lördags sov jag och va så jävla bakis de är helt sjukt. För att sedan på kvällen skulle få besök av min gamla goda vän Molly för en trevlig kväll men godis och film. Söndagen ägnade jag hela fucking jävla dagen till att städa! IGEN,

 

Idag har jag klivigt upp, tråkig dag i skolan där vi skulle redovisa för min ”underbara klass” då slog det mig va fan ska jag så där och snacka om skit jag inte ens tycker är viktigt. Nej fy fan dom kan ju pressa andra i min klass men fan inte mig! Jag säger va jag tycker och jag tror att alla har fattat det och om jag har något viktigt att förtälja så är det inget problem hmm hoppas han, hon, det ser detta!  Senan hälsade jag på min älskade praktik där jag nästa vecka ska spendera tre veckor, ska bli kul som fan men är lite skakig för den nya ägaren va han kommer tycka om mig hmm aja kommer nog gå bra ska ni se hoppas jag. just de sist men inte minst träffade jag Louise och tog en fika bara hon och jag vilken inte har hänt på jag vet inte hur länge, aja vi snackade fett med skit om massa med människor käns skönt at  få munbajsa lite! Och nu tvättar jag kläder vilket inte har hänt på typ två och en halv vecka illa men sant, så ska bli skönt att få skiten gjort!!




Nej nu ska jag tjata på mammi att hon ska bleka mitt hår som ser ut som fan..!

xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback