nu är de nog! tåg, flyg, bil va fan som helst vill bara bort typ!

Fy fan va jag e arg och är så förbannad så jag gråter typ, de här vart bara lite för mycket just nu känner jag. tänker inte ta att ****** sitter och drygar sig och sen rabblar upp massa skit som  hon vet att jag blir sjukt jävla leden och förbannad över!

 

Oki ville bara få ur mig de där, min dag då joo en vandlig måndag som vandligt fett seg och man vill bara hem och sova, men har en då fått en hel del gjort i dag. Så efter skolan träffade jag några vänner och chillade över en öl sen drog vi vidare, bla bla bla. Ja och nu e jag hemma och ska samla mig lite och sen ska jag sova tror jag.

Funtar på att bara  dra här ifrån snart behöver verkligen komma här ifrån snart känner jag verkligen!!

xoxo iceblond baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback