kan hönor flyga?

Oj fan kom ju på att de kanske är dags att blogga lite, har ju inte bloggat på att några dagar nu har helt och hållet glömt bort. Ja vad jag har jag haft för mig dom senaste dagarna, hmmm jag har varigt på landet hos min pappi o eldat ,blekt Simons hår, haft lite sex, och varigt med mitt glitter som jag saknat som fan och vi har enbart snackat skit och flummat vilket jag har behövt bara vara och bar va otrevlig och dryg mot folk vilket man han va med henne (love that bitch).





I går va fan den värsta dagen på länge fett seg hela dagen sen träffade jag Simon i stan en snabbis helt onödigt eller de va mer sekt sen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn å skulle skriva i min älskade blogg men NEJ då har katt fan bitigt sönder min laddare till datorn och sen klev jag i en glasbit. Vet inte kanske va extra känslig för att jag va så sjukt trött i hjärnan! Så jag pallade inte då sket jag i allt och gick och la mig.




Och nu sitter jag här i skolan och har typ inte gjort ett jävla skit e så sjukt trött på att man inte får göra någe vättigt på dom få lektionerna man har. Btw vi jul pysslar till en marknad vi ska ha här i skolan så vi ska göra de mycket ”givande” om jag får säga så! Funtar på att skita i allt och dra hem eller skrika lite på läraren så man kanske får göra något som man lär sig av och inte obvious random skit som de här!!! Ja menar varför ska vi göra de här när barnen i Thailand göra samma saker fast bättre?!?!?!?!

 


Kommentarer
Postat av: glitter

hahah du är lovley honey ! <3

2009-11-27 @ 16:12:31
URL: http://metrobloggen.se/agapimou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback