jalla ted jalla

Fy jävla fitt fan vilken jävla dag asså, har haft fullt upp furst försov jag mig för att mamma skulle väcka mig men nej eller jo hon väckte mig typ vid 8 tiden då jag börjar skolan fan asså pallar inte. Sen när jag kommer till skolan gör jag inte ett jävla skit för att jag fick ingen jävla info om vad jag skulle göra fett off asså. På min frisörlektion jobbade jag röven av mig då jag skulle komma ikapp vilket jag gjorde fan jag äger, sen hjälpte jag till att klippa en permanent docka för att jag kom ikapp så fort. Sen drog jag hem städade skulle tvätta mina kläder för att jag inte har några rena kalsonger typ joo typ 2 par kvar haha illa som fan gått folk (hemmafru haha vilket jävla skämt).  Sen har de bara varigt mys med mammi framför tven å snackat massa skit, jappp å nu ska jag sova e sjukt trött och kommer typ dö känns de som. I morgon e de en ny dag med nya spännande upplevelser. Over and ut!

Som ni kan se han fan inte ens att fixa mig i morse fan asså misär på hög nivå, men åt andra sidan så har alla sina dagar!



xoxo iceblond baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback