god morgon!

Ja nu sitter jag här i skolan och chillar galet håller på med ett projekt arbete om antiken eller va fan de nu va men bra går de tror jag, haha helt fucking lost fett synd. i dag ska jag träffa min kära Louise som har varigt i Hyltebruk under helgen hos min älskade steffy, vet inte va vi ska göra men blir nog att vi tar en öl eller två haha men vet ju hur de kommer att sluta (lite berusad vinglar hem och somnar)

 

Ni kanske undrar varför jag inte pallat blogga på ett tag, jag har verkligen inte pallat skriva och lägga ner min tid och energi som sakt jag har ett liv. pallar inte se till att jag e kapabel till en dator så fort jag köpt något eller bara gjort någe kul ja ni fattar vad jag menar, men kommer en då försöka ladda upp några foxy inlägg om dagen.

Nu ska jag återgå till mitt älskade arbete innan dom andra dampar på mig!

En bra låt som jag blir glad av på morgonen (host)hahahahah, ne men de e la gullig 

xoxo iceblond baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback