fest festa fest man får fan aldrig nog

nu har jag gort mig fager som få och ska snart rulla iväg till nivå där vi ska förkröka och sen blir de nog rojal som gäller om de inte blir zipper men är vet inte är så sjukt trött på random bögar, hmm ja jag vet inte hur jag gör men ska ha en FETT kul kväll men m ina bitches käns att va på fötterna igen efter en en ganske fuckt upp vecka fast e lite små trött men de ska supas bort nu! så skep och hoj bajskorvar för nu ska ted ha sjukt kul.

trör att jag ska skaffa alkolås på min tele satt å snackade om de i dag om att man ringer och smsar så pinsamma saker när man e på lyset, men åtandra sidan e de fan charmigt (me like it) förutom nör jag ska ringa. men e ju nästan alltid på luset så jag lär ju alldrig kunna snacka i min tele då om den ska va alkolåst, fuck aja nu pallar jag inte skriva mer hörs i morgon eller inatt  beror på hur pigg jag är.

som sakt kan ju inte ladda upp  dilder men kommer e tt  stort bild inlägg när jag kan ladda in bilderna på min dator å inte mammis bajs dator.

xoxo iceblond baby 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback