End of diskussion

Fan va skönt de känns att va hemma!! Okej inte så längvarigt ska träffa pappi i kväll och vi ska ut och äta , va ett tag jag träffade han så kände att de är dags att vi träffades. Dagen har flytigt på bra har klippt mina tippar lite eller inte jag Paula fick den stora äran att göra de sen har de inet hänt så mycket mer typ.

Hmm sitter å lyssnar på musik och funderar på massa saker, som ni inte vet så har jag varigt i ett  förhållande med en kille i typ en och en halv månad, de seriösaste jag har haft i mina snart 19 år haha sajk. Nej men jag menar varför ska man gå runt och bli kär i någon Random snubbe som man inte vet  något om och ingen annan heller vet  om typ, ja menar killen kan ju va helt störd ljuga ihop en liten snyft historia och bla bla, nej de e inte bra gott folk. Snackade med min kompis om killar och hur jävla dumma i huvet vissa kan vara och att från och med nu är de bulletproof när vi skaffar oss något roligt som typ en hund med mera hahah  sajk  ;)

Ne nu ska jag sminka mig och göra mig lite mer gay innan pappa kommer å hämtar mig haha så jävla kul. Nee men de ska bli trevligt att träffa  han!


(en väldigt försiktigt ted)



xoxo fucking iceblond baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback