bara till att gilla läget :S

god morgon på er små gull fittor, ja i går så köpte jag en ju jaka fett foxy vill jag lova! sen drog jag hem och bad simon komma hem till mig för att göra oss fagra inför kvällen som vi spenderade på Metro, tror då fan aldig jag varigt på dåligare ställe bara fucking random skabb som va där förutom mina bitches.
har kommigt på en sak men hetro ställen va e grejen va är de som e kul, killarna är ju som testostiränpiller och om tjejerna skriker det östrogen, sen va de en fett  jobbig snubbe som va fett på inte okå och de roligase va att han hintade så fult så jag bara ville spy ne fy fan aja de e va jag kallar hetro killar e då allt lite smygisar trots allt.

sen kommer vi hem jag och simon efter en extremt rolig buss tur där vi mobbade 2 fjortisar haha aldrig sett  mer tragiska människor, de e ju så man mår illa aja väl hema så lagar vi mat och jag snackar lite i telen men M ett tag innan en förvirrad ted somnar. nu har jag fetaste huvudvärken ska ta och hoppa in i ett varmt bad nu och sen göra mig iordning! 

fitta  kom på att jag inte kan ladda in fucking bilder på den här jävla datorn, för att min kära katt har bitigt sönder laddaren till datorn fan va underbart eller hur, men frukta ej bilder kommer snart får frästa med dagens låt btw jag är hemligt här i erik hassle ;) hahah 

xoxo icblond baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback