Ahahah gud vissa tar ju priset

oki de här gjorde min kväll sitter här hemma  och får ett mail från qx det är en gaysida för gays haha och så här stog de i mailet jag fick

hej!

Vill du göra ett avtal med mig. Ja, egentligen gör du det med min Master, men eftersom jag har hans uppdrag att fatta avtal på hans vägnar, så gör du just det här avtalet med mig. Ett avtal som kan ge dig guld. Faktiskt obegränsat med guld, om du har tur. I så fall; gör så här.

1.      Bestäm vad som du i nedanstående lista vill avtala om att göra med min mig som slav. För att få göra det så måste du bo i något av länen Stockholm, Västmanland, Sörmland eller Uppsala.

a) Spotta vanligt spott på mig

            b) Spotta snus på mig

            c) Låta mig lukta, slicka, suga och kyssa dina strumpor och fötter

            d) Använda mig som handfat när du borstar dina tänder

            e)  Pissa på mig

            f) Låta mig suga din kuk

            g) Skita på mig

            h) Sätta på mig och eventuellt spruta sperma i eller på mig

            i) Låta mig lukta i din stjärt och eventuellt fisa när jag gör det

           j) Spy på mig

2        Avtalets pris är för punkterna a-d) är en veckas guld, punkt e och f) två veckors guld, punkterna g) tre veckors guld och punkterna h-j) fyra veckors guld

3        För att få göra ett avtal så måste jag vara inloggad. Du startar ett avtal genom att gå in på min sida och skriva ”avtal” + den bokstav i listan här ovan som du vill avtala om. Detta måste du göra direkt när du går in på min sida. Det är inte ok att vänta någon längre tid. Du får däremot göra hur många avtal du vill, dock max tre per dag.

4        Om den tredje personen som kommer efter dig är en person från Stockholms län (dock ej du, jag eller min Master), så har jag vunnit och du måste göra det vi avtalat om

5        Om den tredje personen som kommer efter dig (dock ej du) är en person från någon annan del av landet har du vunnit guld enligt avtalet. Utbetalas av min mig.

 
asså gud lite svårt att välja haha beslutsångest ahah sajk




xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Cancerhuvudet

haha ta pisset!

2009-11-30 @ 23:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback