va ska man göra

Vart ska ja jag  börja jo i går å va jag helt död och sov exakt hela dagen när jag kom hem från skolan fett skönt må jag lova. I dag så hade vi nationella i engelska vet i fan hur de gick asså men hoppas ju på de bästa men har ju ände IG i de såå skit samma va fan ska jag göra. Åkte sedan å fikade med L Louise och Bella och bara hade det trevligt, sen va loho tvungen att dra så jag och bellis åkte till skanstull och flummade omkring haha riktigt givande må jag lova er.

Jaaa  i morgon e det fredag och då  ska de festas tror jag men  något kul ska men väll se till att hitta på men de  löser sig nog i morgon ska ni se.

Sov göt på er era  små fittor och kukar!!!

  

xoxo iceblond baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback