rööööj

Fy fan va  trött jag  är  kom hem kl typ 7 i går morse och va helt hyper va först på en fest  men de va  mest  chill sen drog vi hem men på vägen mötte vi en snubbe  som skulle på rave så vi följde med. Så  när  vi kom dit på plankade jag och min gamle goda bitch lottie in och dansade så att jag tror  nog jag gick ner typ kanske 1 kg host. Så  där  va  min fulla åå fett flummiga hela natten och bara mådde  as bra  tror  fan att jag  ska börja  gå på rave oftare är fett skoj må jag lova.

Så  jaa jag  har inte sovigt  så mycker  från typ 8 till 1 inte  såå  mycket sömn  inte ok såå  i dag e  jag fett men kuk seg  och vill bara hem och sova men  slutar  11 i dag så de e bra. Sen ska jag hem  sova lite  göra mig i ordning och sen kanske  träffa  en kille  kommer  bli  fett sweet, han e  sjukt  fin må jag  få tala  om!

Nej men nu ska jag  till min lektion och plugga igen de jag missat om jag pallar.


va fan gör man ????
  

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej! Nu finns ditt namn publicerat på min blogg som en av gästerna till bloggfesten. Kika gärna in och se vilka andra bloggare du kommer att få träffa. ;) //Malin

2009-05-04 @ 17:04:57
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback