pusss på mammisarna <3

Morsdag ja vart ska man börja vill bara säga at jag älskar min mammi hon är min bästa vän som alltid får mig att må bra och går mig tips om de ena och det andra, och i dag så ska min kära syster kommer med hennes kille, morbror kommer mer Daniel får man inte glömma han e ju en del av min familj med lixom och sist och inte minst min älskade mormor som har bott hos mig å mammi ett tag nu vilket har varigt ur mysigt hon lullar om kring diskar väcker mig på morgonen och lite sånt så söt må jag lova.



Va i stan från i går och köpte en tröja från monki så här ser den ut, foxy eller hur!
peis 150 kr



xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det är bara bra med mig med. vad gör du nuförtiden? Puss

2009-05-31 @ 21:11:47
URL: http://saandypaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback