nu fan drar det igång

I går var jag ju lite EMO om man säger så men kanske va  pga att jag inte  sovigt så bra på sista tiden fett  synd. I dag försov jag mitt  på kom jag  till skolan lita över 11 fan va jag e busig  fan asså och i morgon e det nationella i matte fy fan säger jag bara. Var  hos min kära kusse i dag  åå firade henne en gång till och kanske  ska ut med henne i helgen ska bli kul röja med kusin vitamin.


Men nu tror jag at det e dags för en nu still pallar inte se fett  pandom ut mer vill göra  någe nytt men vet inte vad en kanske lite mer  coolare kläder eller göra någe nytt med håret sen tror jag att jag ska göra det jag har velat göra länge färga håret turkost eller något färgstarkt och helt galet är inte den som är den men vet inte än hur  de  ska  vara får tänka på de där aså men får  sova på saken.

I morgon ska jag till cklubb kattis  tror jag om jag inte e helt död vill säga såå nu ska jag snart sova ska bara snacka lite skit med min bästa vän mammi innan måste få reda på mer om hennes lilla kar hon släpade hem i lördags haha

Sov gött fittor 



xoxo iceblind baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback