misär

Okej nu sitter jag här och dricker vin och röker och har allmänt tråkigt vill ut å hitta på bus som en omogen 14 åring som druckit sig full på folköl men i själva verkat fått en placebo fulla. I dag så har jag kollat på Helt hysteriskt och bara varigt allmänt ful och odräglig inte ok hatar att va sjuk på riktigt.men har haft en rätts så fin dag en då. Var å köpte thay mat i dag älskar dom som jobbar där dom ville att jag ska komma på en fest dom ska ha om ett tag för att jag e såå fab och de vill jag  fatta  kul de kan bli!! Nu ska jag nog  sitta här i min ensamhet och dricka mitt vin och  tänka på massa  sjuka saker jag vart med om i mitt liv och dom är många må jag lova så kommer ta  sin lilla tid.


Som en midsommar då jag paris och daniel va ute och skulle hem då  vi träffade en rockabilly snubbe som ville följa med. de fick han så drog vi till mypan ett bad som ligger  vid mig, där vi badade och hade  fett sköj för han badade nacken och vi hade fett  kul åt hans snopp som de var. Den kom 2 random pundare som vi rökte på med och hade ass skog.


Eller den gången jag och loise hade sex med en fager snubbe som inte alls var planerat vi drog hem till han men massa vin och söp oss fula som jag vet inte vad så hände det bara jag säger bara hahah foxy


Och  när jag och Daniel vad på g hem på bussen så va de bara vi 2 och en till kille som började runka  och vi kollade på och as garvade. Tills daniel skulle ta på den ja då kom han må jag lova över hela bussen.


Jag ni ser ju de va de som kom upp helt plötsligt men fan så kul va har haft må jag lova och mer kommer bara de att jag e dålig på at skiva den nu bane mig ska jag bli bättre på det må jag tala om för er


min nua tröja jag klippte sönder och bella jag Piercade medusa på



rehab nu e jag tbx sjuk och förjävlig


xoxo iceblond baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback