lukten tar kål på mig

Vaknade typ nyss å kände att jag luktade svett fräscht som fan party på morgonen känner jag, och i dag när jag vaknade mig riktigt sjuk haha host host så skippar nog skolan i dag. I kväll så ska jag fira min kusse som fyller 19 hoppas de blir party annars dör jag vill verkligen festa röven av mig i dag. Så snart ska jag till min  kära moderkaka och hämta alkohol hon införskaffat åt mig det e nice min mammi äger!!! Ne men nu ska jag fixa mig och sen kanske träffa Bella

Såå  sig min kuk då kanske  vi ses i vimlet där ute! Puss


känner mig som en kärring just nu


xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Izabella

NO SUGAR ADDED <3333

2009-05-09 @ 11:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback