god morgon bajskorvar

Nu på morgonen har jag klippt Yagmur i min klass de vart foxy like hell må jag lova vet fett nöjd och hon med så de va ömsesidigt de va ju tur men skulle vart lite kul om jag klippte av hela skiten. Nej men de va typ det va ju å fikade med men 2 kompisar + Jock träffade hen helt random på stan och han villa följa med har inte snackat med han på kanske snart ett år  kanske, så kändes lite skumt men var fett trevligt vi hade mycket att snacka om såå de va sweet. Sen drog jag hem och chillade galet men mammi och mormor innan jag kröp till kojs.


FRÅN FUGLY TILL FAB



GODA NYHETER!!!!!!!!

MGMT kommer till propaganda i augusti i sommar fett jävla sweet ska fan måste bara va där och se dom!! Love them




XOXO iceblond baby

Kommentarer
Postat av: lovisa

älskar mgmt men de verkar inte såå bra live när man kollar klipp. Lite oengagerade.

2009-05-26 @ 23:39:15
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback