gjort e gjort

Hahah  fy  sjuton vilken natt, ja va  på en chill fest i medis med Bella även kallad Agda och röjde vart fett  berusad och kåt så jag raggade omkring men men tur att jag åkte hem och inte till någon. När vi drog träffade vi Agdas kompis som va fett skön, så vi lallade omkring på söder på jakt efter en clubb men inget var öppet såå vi åt lite åå sen drog hem. När jag väll var hemma så möttes jag at  de låg en nacken kar i soffan  e en fnissande mamma bredvid. Jag började as garva och  bad om vin vilket jag fick. Så jag svepte vinet och gick och la mig och nu e jag fett  bakis. Snart så ska jag till min syrra på middag kommer bli mysigt.

Såå hörs senare bitches




bilderna  som jag  skulle lägga upp  finkar inte datorn fuckar ur


xoxo iceblond baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback