fyy fan va röj asså

Igår kom den fantastiska lottie på besök och vi bestämde ganska snabbt att vi borde hitta på nått, vi började med att feta dumplings med wookade nudlat typ, fett gott ^^
sen gjorde vi oss i ordning snabbare än stålmannen byter om i sitt tefefon bås, vi åkte ut till örnsberg till nån fest som var ändå ganska chill. men vi stannade inte så länge för det var meningen att vi skulle på ytterligare en fest som inte han bli av för att min kompis började spy i tunnelbanan. så vi åkte hem ist och la oss och sov, sen när vi vaknade hade katten rymt, antadligen hade han lekt mcguiver eller stålmannen och slängt sig ut från nått fönster i hopp om att forstätta sväva, vilket inte verkade funka så bra. så vi sprang ut, jag i bara pyamas byxor och lottie med ett helt orvårdat utseende, men till slut fick tag på katten som skrev i några buskar :P
tönt lottie rullar sina cigg och jag lär mig men SAKTA :p




xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: hannes

BLONDIE! logga in på facebook och acca min friend request så tagar jag bilder pa dig mkaei?`



snap

2009-05-03 @ 20:42:01
URL: http://powerpuffprinsen.blogg.se/
Postat av: maallin

cool blogg



men kolla min blogg

och komentera =D

2009-05-05 @ 10:05:35
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback