fun times

Hmm  vart  ska jag  börja?? Jo i fredags såå var jag med Daniel och vi chillade typ hela dagen och flummade omkring lite på Medis och där träffade vi en kille jag höll på att träffa lite för et tag sen kändes lite konstigt men de var kul att se att han mådde bra. Sen drog vi hem till mig och chillade och kollade på tv innan jag skulle träffa min pappa första gången på sjukt lände. Så kan kom å hämtade mig så åkte vi till söder och åt på restaurang med mammi och min syrra och hennes pv. När vi satt där så beställde jag en feting stark öl som men svepte i mig och sedan en till och innan de så hade jag druckit 3 glas vin så jag vart lite glad i hatten. Sen yackade jag för mig och drog jag och träffade Daniel igen och vi åkte hem till en gammal kompis till mig som heter  Sofie och söööp de va kul, kom hem kl 6 på morgonen så de va trevligt.
super  som en slavslyna utan nåd sen röker man en spion thihih


I går  så hade  jag och mammi middag  och vi bjöd mitt  ex som förövrigt e fett skön människa rolig att va med. Såå vi satt å kollade melodifestivalen dåå kul var det lixomsen fick han köra mig till min kusse som jag sov hos. Och i dag när vi vaknade såå sminkade vi oss och drog till min andra kusse för att hennes lilla barn fyllde 1 år gullig liten filur de där. Lite senare träffade vi min undergivna slavslyna loho och vi åt sushi men jag pallade inte betala så jag körde springnota det var kul. Sen chillade vi på Alberts rästen av eftermiddagen sen drog vi hem allihopa.


På torsdag blir de chill som sjuton jag och min kära Märta ska till en polare till mig på Vaxholm och softa galet men massa vin och titta i solen och steka kommer bli sweet som fan   nej nu ska jag sova galet så jag e piggelin tills i morgon såå jag kommer upp till skolan va lita slö förra veckan inte ok bane mig
kussen min <3


xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Patrik Krook

TED hur m¨år du? såg att du skulle på bloggfesten!!? då dansar vi röven av oss OKEJ? fattat DEAL.

2009-05-18 @ 08:49:39
URL: http://patrikkrook.blogspot.com
Postat av: hehe

söt blogg, jag avgudar diiiiig

2009-05-19 @ 09:37:40
Postat av: märta

åh babyn, på torsdag säger jag bara :)<3

2009-05-19 @ 16:34:26
Postat av: béllson

vämnen jag saknar dig

2009-05-22 @ 01:42:12
URL: http://busiigabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback