fager dag

Fy  fan va skoj man kan ha asså, men detta e sjukt  nu ska jag slava  som en liten slavslyna för att  få betyd i frisör, jag måste göra klart min handbook kuul som fan ironin ligger å lurar i luften i dag. Nej inge med klaga nu slutar kl 11 så jag ska inte klaga!!

I morse innan jag skulle gå hemifrån kom den mystiska mannen och plingade på och snackade lite med mammi undra va han ville aja får säkert reda på hot gossip när jag kommer hem ska bli spännande.

När jag slutar så ska jag träffa saga och sen hukar vi säkert upp med några till vi får se.

Nu ska jag återgå till mitt slavande och va en god elev på JB gymnasium, host host  

  
men ska leta upp  bild åå skriva hur man klippt :S lost ffs



xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Jonas

Fin blogg :*

2009-05-12 @ 12:54:35
URL: http://jonasandester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback