fab fab fab

Vilket kväll i går  va  med paris hela kvällen och först var  vi hos min kusse  på fest sen drog vi till rocks på Mariatorget och jag va helt fuckad raggade galet på bartendern och en annan hahah  nej fy fan asså men va fan ska man göra. Sen drog jag hem va väll hemma runt 2 såå va en ganska tidig kväll men hade riligt i alla fall må jag säga.


 

I dag så fick jag ett ryck och limmade fast löshår och de vart ganska bra men ser lite emo ut men va fan skit samma. Va fan jag e fab en då!!!  Nu ska jag återgå till sminket å håret åå leka vidare 

haha porr, kolla mitt jävla hår va fan men e inte så tokigt en då
 

xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Denise

hoppas ni hade kul kusinvitamin:) Puss

2009-05-10 @ 21:29:38
URL: http://danajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback