en ganska nice dag

i natt  som jag fett  dåligt vacknade helt svettig och ville bar  ligga hemma hela  dagen men va tvungen att  åka till skolan. när jag  kom dit så fick man göra vad man  ville  såå  jag klippte william och blek,tonade hans hår. sen  färgade jag mina ögonbryn fett sweet  men  syns  typ inte. sen skulle jag  skriva en bla bla bla grej  men pallade typ inet typ inte  så latade mig  som fan.
drog till 60s  sen och  fikade med molly william, daniel, och märta och snackade skit om de mäste hahah.
nu ska jag typ sova snart  mina ögon svider och vill bar typ sova i 100000 år käns de som men de kan jag ju inet fett  synd  jävla fitta  säger jag bara!!!!!

innan jag  drog hemifrån i morse

känner mig fett tråkigt  i dag men va fan göra man
ja  ni får  sova  gött

xoxo iceblond babay


Kommentarer
Postat av: Hannes

haha hihi.



Märta,ah, min förälskelse i tvåan!

2009-05-05 @ 22:30:25
URL: http://powerpuffprinsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har hänt mellan dig och Amir..? Ni va ju typ as bra vänner förut..

2009-05-07 @ 18:25:49
Postat av: Jonna :)

http://www.viraltrafik.se/?Typbeest Få över en miljon besökare till din blogg genom att följa 4 enkla steg , helt gratis !

2009-05-07 @ 20:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback