deeeppppp

Nej nu vart  jag en smula emo och pallar inte sitta här å mögla i den här förbenade skolan har fan ändå igen att göra fans jag ligger efter som en slav-slyna.  Så jag funtar på att  dra mig in till stan och sitta i solen och chilla på bryggan i Gamlastan  sen ska jag få tag på min pappa jag inte träffat på ett tag eller i alla fall inte nykter och be  han om fett med pengar så jag kan handla nya kläder i gen, så vi får se vad han säger om de vet inte om han går med på de den snålisen ;) men hoppas på de bästa bane mig. jag menar I have needs to lixom  ffs!! Nej nu pallar jag inte sitta här och tyna bort till nästan ingenting!

fy fan


xoxo iceblond baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback