blä

Fyyy fan va jag e bakis som en liten slavslyna va på Kattis i går och innan de va jag åå Loho hemma  hos mig och  vi söp lite  och snackade skit. när  vi va  på kattis  så var de fett bitter stämning så jag och Molly drog. Och när jag kom hem så hade mammi öppnat en flaska vin så jag söp vidare  min min kära moder.



Sjukanmälde mig till skolan i dag för jag menar att va bakis e ju lika dant som att ha vinterkräksjukan eller förkylning såå jag tog mig ledigt. Så i dag ska jag chilla fett men galet och inte göra mycket alls...

misär


xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Emmy

hej hej ville bara säga tt du har en skut shysst stil och jag tycker du e skit cool. och även att jag såg dig i dag på medborgarplatsen



byby

2009-05-15 @ 18:09:25
Postat av: Malin Sofia

Coola brillor. :p

2009-05-19 @ 18:43:05
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback