bane mig vilket drag

Fy fan va jag har varigt bissy dom här senaste dagarna har bara vaknat och sen dragit ut och festat har knappt varigt hemma men så här lyder mina dagar. I tisdags var jag ju sjuk like fuck och pallade inge göra någonting som nu vet.


I onsdagsdags var jag men Cat och vi vart barnvakt och hundvakt kul som fan när ungarna gått å sovigt  sig så började vi supa furst skumpa sen rosévin sen när de va slit så kom jag på at jag hade fett med vin hemma   hos mig så vi snodde en cykel och skylade hem till mig och tillbaka. Fan så kul de va må jag lova och berusade som ADHD barn. Sen söp vi spydde och dekade.


Sen i torsdags så va man inte lite bakis, men vi va tvungna att åka till  långholmen till cats faster som fyllde 40 de va trevligt som fan att  va där och hoppa omkring. Sen drog vi till Vaxholm till en kompis till oss och åt middag och drack groggar. Såå  jävla mysigt och när vi kom fram till sthlm så drog vi  till torget och sedan till någon vodka bar sen drog vi hem och somnade


Och i lördags så chill krökade vi hemma hos en gammal kompis och de va nice men va bakis  som fan och somnade på soffan så kul va de.


I går så döp jag lite här hemma men mammi och mormor innan jag träffade  Louise och drog till en bar i fridhemsplan och sen drog vi vidare till Hotel malmen i medis  och söp vidare de va mysigt.

Ja gott folk så kul har jag haft det



xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: johline

är det med svart linne jimmy? :DDD

hallå, miss your egopic och videos pullan!

2009-05-25 @ 10:42:23
URL: http://johlinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback