Ted's helg

Nu känner jag att jag måste skriva lite i den hära bloggen eftersom att ted leker upptagen och inte har tid att skriva! Så i fredags var i på en utflyttningsfest i alvik, det var nice med mycket härliga månniskor måste jag säga :) ted gav mitt nr till världens fulaste kille som jobbade på statoil som vi dock fick en gratis risifrutti av men ack så ful han var! Vi var där med Saga och Malin som sen gick:( men vi stannade kvar ja! På vägen hem så ska vi byta tunnelbana i gamla stan då vi ser en man som står och runkar mitt på perrongen och självklar var vi tvungna att gå närmare och titta! Precis när vi står så nära att det bara är en klen liten glasruta mellan oss och runk-mannen så kommer han, en vit liten fin fläck på rutan. Jag blev mycket upprörd så vi gick till väktarna och sa att det stog en man lite längrebort på perongen och runkade, men ack så snabb han var, när dom skulle gå och hämta honom så var han borta, puff, han hade gått upp i rök!
i lördags däremot hände det inte lika mycket, då fräffade vi några tjejkompisar och drack lite, men det var lite! alla var ganska deppiga typ ;/ sen gick vi hem och somnade framför bombay dreams ;) Och nu  ligger vi här hemma hos ted och tittar på amecias next dance crew och äter popcorn :)

xoxo märtababy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback