omg vilken lördag

okej fört vart vi tvungna att åka för att köpa vodka och skynda hem för att hina fixa sig och dricka å så. när vi kom hem så fixade vi oss på typ kanske ja de tig sin tid som de altid gör. när vi va berusade på 2 slynor så drog vi in till stan där vi skulle möta en vänn, när vi stog där å väntade på han kom 2 fett skumma men trevliga hillar fram till mig å cat och började snacka med oss och jag menar jag är inte den som e otrevlig eller dryg så vi snackade med dom och sen visade de sig att en av killarna va fett kåt på mig och gan va hetro hahaha vilket skämt. aja han ville iallafal att vi skulle ha sex men jag var INTE intreserad på de sättat men de va en helt galen kväll men cat va lände sen jag fetade med henne.
sen drog vi hem till mario och på vägen hem så köpte han ved, cigg och folk öl sen när vi komm hem till han så gjorde  vi en brasa i öpna spisen och hadde as mys såå jag somnade på en gång typ ja så kan de gå. i dag så  har jag typ sovigt hela dagen är så sjukt jävla bakis mitt huvud asså inte nådigt  fy fan...


full som en kastrul ( inte min typ av kille sorry)
 



xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

haha ni verkar haft skoj iaf xD

2009-03-22 @ 23:31:55
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback