nu är jag på ´60s

60s på rådmansgatan fett mysigt ställe synd att jag inte fikar här oftare förutom på sommaren typ. i sommras satt jag å mina polare här och förkrökade i solen innan man drog vidare fett kul. i dag så har jag klippt mingoda vänn linns hår vart fett bra jag äger på att klippa jag skojar inte.sen drog vi ut på stan och köpte lite saker till linns hår som jag ska sätta i kommer bli fett snyggt tror jag!!  ja som sakt nu sitter vi här och fula simona kom för att tag sen men jag e snäll i dag han fårfika med oss en då.
nej men nu skajag återgå till skit snacket




före                                                               efter
    

xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Misslyyckad´

duktig du är på att klippa!:D

2009-03-05 @ 14:29:46
URL: http://metrobloggen.se/misslyyckaad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback