min dag

i  dag så har jag varigt på min apu och cillat medmin handledare som är fett sweet och trevlig gillar bruden och alla andra dör med fett söta! och hon fixade min lugg  såå de ser någelunda bra ut nu mär jag slutade så träffade jag mario och märta och fikade på 60s fett mysigt. och när jag drog så fick jag en puss och vi ska ses på torsdag di vi ska se på film hos han och bara ha de bra. sen åkte jag hem  och nu sitter jag  här själv min mammi är på middar vet inte vart men ska typ soa nuu  är fett seg så jag pallar morgondagen. hoppas att de kommer  bli lika fint väder som de va i dag föruton när de rengnade inte ok.

men nu ska jag sova  som en jag vet inte vad såå sov gott så hörs vi i morgon. btw ingen bild med detta hår inte okå asså ahahahahahah

xoxo iceblind baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback