fy fan grow up

Jag och min goda vän Märta sitter här i min soffa och har ett litet snack om killar som inte tycker om bögar. Vi tycker att det är så sjukt töntigt och omoget för snälla vad fan spelar det för roll vilka man attraheras av? Dom flesta killar som inte gillar bögar tycker ju att det är skit sexigt med lebb-sex och sådant men vad fan är skillnaden då? Och dom verkar tro att alla bögar ska ragga på dom bara för att dom gillar killar men vad fan seriöst blir dom kåta eller kära i alla jävla tjejer dom ser eller!? Jag skulle kunna förstå om man har något emot bögar om man kanske t. ex har blivit våldtagen av en annan kille när man var liten eller något, men så jävla många homofober som det finns så kan jag svära på att det inte har hänt alla dom, och då blir jag fett jävla arg när dom har något emot bögar utan anledning. Därför vill man typ knulla sönder alla homofober i arslet så att dom iaf har en anledning att inte tycka om bögar, men då är det iof fortfarande dåligt att man drar alla öven en kam, men ändå mer förståligt!

bilden som vi skulle lägga upp  funkar inte men kommer  säkert upp senare i livet då liknande ämne dyker upp

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

you go babe

2009-03-25 @ 09:27:52
Postat av: Anonym

Sådär tänker jag också..

Det är som killar tror att bögar ska hoppa på alla killar de ser och våldta dem..

Jaha.. Gör killar så mot tjejer då, eller blir man komplett galen för att man är bög? O.o

Min pappa är världens största homofob och jag brukar skälla på honom för det.



Jag är själv bisexuell, tjej, och förstår inte hur folk tänker.. Inte vill jag väl ha varenda tjej, och inte fan vill jag ha varenda kille heller..



Världen är sjuk, bara acceptera.

2009-03-25 @ 17:32:02
Postat av: Anonym

Handlar det om folk som är emot dig? Det kan jag iallafall förstå





Killar gillar för det mesta inte fjollor, men om de sätter på killar kvittar.

2009-03-25 @ 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback