från i går

i går va jag i skärholmen men märta och saga kolade lite kläder och såå sen hittade jag denna coola sak på monky tycker den e foxy i kväll ska jag på festa en lokal fest hoppas de blir kul annars blir de en rave fest jag är bjuden på kommer bli kul tror jag såå de e ju bar men resärv.fan va brådis jag har nuu fan inte okej men är snart klar en dåå. ska fan va där kl 7 inte bar ted fan men men  ska  typ dra nuu och såå.
btw jag har inte knunat skriva sov hos märka kollade på film och snackade skit fett mysigt!

kvällens dress och såå  fin va!!!
 

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: LisaA

verkligen foxy :D

2009-03-07 @ 18:47:27
URL: http://thereisnospoon.blogg.se/
Postat av: aeveeeeeelinasmats

du är utvecklingsstörd för du finns fan inte....

Du är fan tappad i nått jävla arsle hahahha.

JAG ÄR INTE STÖRD FÖR JAG HAR ADDAT DENNA MSN: OCH DET FUNKAR INTE.





fattar att du inte vill ha en rullande köttbulle på din msn :( men sluta luras då fitthuvve :(

2009-03-07 @ 22:24:16
URL: http://evaleena.blogg.se/
Postat av: Natalie.A

checka in min blogg, den är äntligen uppdaterad!

lämna en kommentar ..



love N

2009-03-08 @ 17:30:41
URL: http://ymperia.com/awholenewworld/
Postat av: Carro

Hej Ted!

De e Carro från frysen, fan har inte fått tag på dig på jättelänge!

Adda msn, eller ngt, hör av dig så är du gullig, saknar dig vännen!

Puss

2009-03-08 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback