fitta

Idag var jag i skolan sen efter skolan mötte jag Märta, vi givk runt lite och så sen gick vi hem till mig och gjorde våfflor. Har inte mått så bra på sistonde, har mycket att tänka på och ta i tu medså därför tod jag och min pojkvän en paus från varandra. Jag och märta har varit med varandra hela dagen, vi har snackat skit och suttit vid datorn och flummat omkring och nu ska vi kolla på tv och bara ha det mys.

Känner mig fett emo men alla har vi våra dåliga tider här i livet så jag hoppas att jag mår fucking bättre snart.
Föresten så har jag och Märta gjort en "Darkside" så gå in på den, lipdose, och sponsra lite pengar som går till välgörande ändamål! Nu ska vi ha mys!



jag och märta på muren

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: catta

Pojkvän? Hur länge var ni tillsammans?? 2 veckor eller?

2009-03-19 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback