fett synd

Oki jag vet att jag inte skrivigt men jag har varigt fett depp typ har fått reda på massa sker om vissa saker som har gjort mig fett sur mer mera. I torsdag var jag på kattis med några kompisar vart så tankad såå jag spydde ut från min kompis fönster och dagen efter så åkte jag o willi till skolan ett tag senare så fick vi gå hem för att vi så jävla bakis, trodde fan att jag hade satt min sista potatis. I fredags såå kom Marcus till mig och vi har bara chillat och så, denna gången kändes de fett stelt mellan oss men tror inte de va någon fara. I dag ska jag klippa i skolan och sen ska jag träffa bella och vi ska hem till mig kanske ska pierca henne i dag sen ska jag tvätta kläder å mammi kanske ska klippa mitt hår fett skönt det är fett illa med mitt hår nu inte okå oki. Nu är min rast slut såå ska återgå till mitt klippande.



xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du e så sjuk jävla ful. kul att va dig...

2009-03-22 @ 17:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback