fann va skönt

nu är jag hemma eller har varigt hemma ett tag och jag och jag har snackat liten i telen tagt mig ett bad och slvllat lite. sen mitt sista inlägg såå har jag inte gjort så mycker var med märta saga och simona innan jag drig hem. nu ska jag chilla fett framför tven och bar tänka på mig själv och sen ska jag snacka med min babe marcus saknar!! åhh btw i dag fick mina omdömmen bådar inte gotttttttttttt för ted aså inte okej men jag ska få ut all min ilska i morgon kommer bli ett helvette kommer bli kul. nej men nuu ska jag kola på tv

kollar på de nu mitt fawo program saknar allt drama puss på dom


xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Freja

Har du en blogg?! Varför inte sagt något?

-love

2009-03-03 @ 21:20:52
URL: http://freyas.devote.se
Postat av: MARCYYYZiiSCH

saknar dig med bejbi !

2009-03-04 @ 09:56:44
URL: http://iscreamforicecream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback