fann va jag är seg

fan vad jag hatar måndagar fyy fan är fett seg och vill bara hem typ att jag slutar kl 11 i dag! i dag  blir de nog fett  chill om ingen hör av sig ska jag nog bara hem och sova och kolla tv. fett tråkigt dags-planering men så är de ibland eller för ofta.

 min lördag va fett tråkig eller nej den va mysig, skulle ju på fest men den festen va inte som jag hadde förväntat mig. spriten som skulle koma kom inte och vi satt där fett off och ville bara där ifrån typ sen när vi drog därifrån så fixade vi sprit. ja så åkte vi till tensta väldigt kul not sen åkte vi hem till märta och snackade skit och kollae tv. mycket givande lördag må jag säga.... hahaha
 
lördags.                                                                                   söndags.
 

xoxo iceblond baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback