nu är jag tbx hoppas nu saknat mig bitches

god kväll slynor fan e fett  seg må jag lova ni sitter jag  när och i morgon e de sommarlov faaan va skönt de ska bli må jag lova. i dag var jag med wiliam och louise i gamlastan och drack lite öl sen drog jag hem e fett  seg vet inte om det är för att jag äter lite ni vet ja bantar haha, sen drog jag hem för att kolla på paris hiltom BFF fett bra älskar paris och en till som är med och det är en av mina favorit modeler som är ded i trashy life love them och så snygga bilder ingen jävla random skit må jag tala om.

muu ja i kväll  ska jag nara  chilla och i morgon får jag ju  sommar lov åå de betyder mer intensiva inlägg om roliga uppleverser i mitt liv typ som en ny start och ja ska njuta varje sekund. men nu ska jag ta ett bad och chilla galet och bestämma mig va jag ska ha på mig i morgon. skulle ju handla kläder i går och i dag men har inte hittat ett  skit va fan har hänt med moder gott  folk? ja en sak e sökert och de e ja tar inet på mig fula plagg bara för att de e mode eller de e inte snyggt ensingång ne fy fan!!!!

ser ni den svarthåriga snygga tjejen känner ni igen henne från BFF kanske


xoxo iceblond baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback